Projekt tavellister


Projekt tavellister är påbörjat! Under påsken målades själva tavellisterna vita, svarta ramar inhandlades och snygga reg. plåtar budades hem på Tradera. J's brandbil har hittat en bra plats och sticker ut mot det svartvita. På första bilden skymtar också min stora klocka som jag är mycket förtjust i. Det har inte bestämts vilka bilder som ska ramas in än, jag och J ska sätta oss någon kväll och kolla igenom massa kort bla från vår USA resa 2007. Jag har dock en känsla av att detta projekt aldrig kommer att bli riktigt "färdigt", utan som mesta i lägenheten bytas ut och flyttas runt efter humör och årstid.

I morse hade jag en välbehövlig klipptid men resultatet blev inte all som jag tänkt mig. Än kan jag inte riktigt bestämma mig för om det blev jättebra eller inte bra alls.....

Etiketter: ,