18 feb. 2010

Min nya kärlek


Förlåt, men jag har visst inte presenterat er för min nya kärlek!? Macbook. Vi kar kilat stadigt i en dryg månad nu och kärleken blommar. Lätt, smidig, snabb och så snygg, jag kommer aldrig att gå tillbaka till PC! J har en Iphone och vid näst mobilbyte blir det en för mig med, bara att börja spara. I apple

Det blev plötsligt en oplanerad dag idag och efter lite jobb ska jag nu krypa upp i soffan med en stor kopp thé och några inredningstidningar som jag köpte för en billig peng då jag och Hilda besökte möbelmässan i fredags. Mys!

Idag håller vi tummarna för J som gör jobbtester i Eskilstuna!

12 kommentarer :

  1. Jag har också Mac och ääälskar den! Mycket mindre krångel och strunt än PC.

    Låter som om du har en mysig dag!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vill också ha!
    Så snygg!
    kramar Malin

    SvaraRadera
  3. Hur många tum är MacBooken på? Vad gör J för tester? För nåt jobb? Här har de lovat -25 grader i helgen - blir en innehelg framför tvn tror jag. Kram /K

    SvaraRadera
  4. Vilken snygging! :-) Helt klart är ju Macarna finast att vila ögonen på, men jag har aldrig blivit riktigt kompis med dem ändå... Har haft Mac en del i jobbet, men nej - för mig är det fula pc:ar som gäller :-).

    Kram från Helena

    SvaraRadera
  5. Well hello there Mr Mac;) Som sagt, finns inget bättre:) Jag vill så gärna ha en Iphone men har verkligen inte råd, synd att de ska vara så dyra i Sverige:( Typiskt när jag måste byta mobil nu också för att min gått sönder, då känns det ännu mer lockande:P

    Tack för omtanken, som tur är har nacken och ryggen blivit mycket bättre, det skedde ett mirakel på gymmet igår, det enda som behövdes var visst lite blodcirkulation:)

    Och du, snygg klocka du beställt, jag fick en av samma märke i julklapp som jag kom på när jag såg ditt inlägg att jag glömt visa, å andra sidan åker lite bilder på mig upp snart och där är den med:)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Ååh, förstår att du är "kär" den är ju så snygg :)

    Låter som om du har en riktigt skön dag väntar dig, håller tummarna för att du kunnat njuta av den och självklart att jobbtesteran gått bra för J!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Tack för din hälsning hos mig!!! Så fin blogg du har, gillar ditt bildspråk mycket! Ha, ha kul att se bilderna från fé nedan, det är jag som tagit dom!

    Har även jag en mac fast ingen bärbar sådan, men jag måååste verkligen införskaffa mig en annars kommer jag bli sittande här alldeles för mycket!

    Ha en fin helg!

    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Hm, kära maken har en Mac och jag är inte övertygad..... än i alla fall. Jag kör vidare med min pc som jag fortfarande efter några år är helt förälskad i, men jag kan inte riktigt förklara varför ;-)

    Jag har äntligen fått tag i "den rätta" X-stichen och jag beundrar den totalt! Det är helt GALET hur kär man kan bli i ett klädesplagg!

    Saknar, saknar, saknar dig! Håller tummarna så det värker för J, vet ni än hur det gick?

    Puss /U.

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Det blev ett par svarta, hur snygga som helst :) Måste bara förbi lilla affären i Situna och köpa söta sockar till:)

    Mac:en är verkligen jättesnygg, vi är i stort behov av en ny dator och en mac lockar. Vi är stora fan av apple över huvudtaget :)
    Men som sagt, det är en dyr investering så det får vänta ett tag till...

    Hoppas helgen blir bra :)

    /Anna

    SvaraRadera
  10. OMG!Vilken skönhet, jag blir helt matt och vit och fiiiiin!!

    Det blir en hel del rea för mig med, mest rea faktiskt. Jag är fenomenal att hitta billiga Mollysar mest i UK.

    Dock brukar jag köpa spoiler och underkläder nya för de vill jag vekrligen ha.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  11. Ja det känner jag också, pratade med lärarna idag så de tyckte också det :)hihi men man får väl börja någonstans först...
    jag vill också ha en Mac! Och din kamera! :)
    vi håller också tummarna för J idag då!

    SvaraRadera
  12. härligt att ha en dator som man trivs med, jag älskar min lilla laptop!

    Låter spännande med jobbtester här i min stad, söker han alltså jobb här?

    KRAMIS o ha en bra helg Maria!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!