22 feb. 2010

Fjärilstavla

Den här vackra fjärilen kommer snart att hänga här hemma i en svart ram från IKEA. Av någon anledning (?!?) kan jag inte få bilden större än så här men ni får hålla tillgodo. Jag blev tokkär i tavlan första gången jag såg den och när jag väl intalade J att det faktiskt (!) kommer bli snyggt med en fjäril klickades den hem från Hagedornhagen. Den ska få hänga vid matbordet där jag tror att den kommer komplettera vår svarta industrilampa riktigt bra!

Här, här, här och här kan ni se glimtar av hur det blev!

11 kommentarer :

  1. Ja, den är fin. jag köpte hela fjärilskittet. Så hela sex ramar måste inhandlas.

    SvaraRadera
  2. Ni har så fint hemma att jag får ångest:) Hinner aldrig fixa hemma... men då får jag ju iaf se era fina bilder!! kram

    SvaraRadera
  3. Wow, vilka fina tavlor, fjärilarna kommer göra sig kanon i ramarna!!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar tavla. Den kommer passa fantastiskt bra!

    Kram mamma

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Fin blogg!
    Har nyligen också "klickat" hem denna fina tavla och tänker mig den också i en svart ram! :)
    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Jättefin tavla. Det jag undrar är vilken storlek det är på tavlan och ramen?tack på förhand
    /ann

    SvaraRadera
  7. Fin tavla har tänkt att beställa men vet ej vilken storlek
    Tänke att det kanske va svårt att hitta rätt storlek på ram undrar så vilken storlek du har på tavla och ram?
    Tack på förhand
    /ann

    SvaraRadera
  8. Hej Ann!

    Tavlan är 70x100 och ramen likaså. Ramen kommer från ikea och heter ribba.

    Hoppas det var till någon hjälp!
    Vänligen, Maria

    SvaraRadera
  9. Åh fin tavla! Vart är den köpt?! Mvh Madeleine

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!