13 sep 2009

Helgen



En härlig helg till ända och jag har inte alls hunnit med det jag ska. Det beror nog främst på att hela lördagen spenderades i soffan sovandes och läsandes Breaking dawn om vart annat. Vet inte vad det var men kry var jag inte. Fredagen spenderade jag tillsammans med Emma och hennes Johan. En mysig kväll med mycket skratt, god mat och film med tillhörande godisskål. Idag stod surströmming på menyn tillsammans med vänner. Lite småfrusna eftersom vi åt utomhus blev det sen varmt thé och nybakad äppelpaj i lägenheten. Tack för en fin dag!

7 kommentarer :

  1. Så god din paj ser ut!!

    Inget vidare att inte vara frisk, hoppas du känner dig piggare nu...

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Ahhh vad spännande!! Måste se nu!! :) Men snart kommer den ut och då kommer vi vara där! Tack själv..hade jättetrevligt! Får ses snart igen Kram

    SvaraRadera
  3. Mums så gott med äppelpaj!
    Ljuvliga bilder från Slovenien, så vackert, så vackert. Kul också att ni besökte Lipica.

    Ha en fin vecka!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att du skrev hos mig så jag fann din ljuvliga blogg!

    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Min kan man nog inte säga är särskilt tom men alltid kul att fylla på med nya kläder :P Jag började som sagt igår och jag är redan fast. Läste nästan halva på direkten! Längtar tills andra filmen börjar på bio :P Har du sett den första? Kraam!

    SvaraRadera
  6. Visst är the twilight saga bra! Har läst ut alla böckerna nu och ser fram emot kommande filmen! :)

    KramKram

    SvaraRadera
  7. Oooh, Maria, den där pajen ser ut som en riktig Farmor Anka-paj! Är det något speciellt smarrigt recept? Ska ut och plocka äpplen idag (det kryllar ju av äppelträd, och här är de ju så less så ingen plockar!) och funderade på att göra en paj. Ska nog torka lite äppelskivor också och göra äppelchips, grymt gott! (Och kanske nyttigare än potatischips?)

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!