Solsken i norr


Nu var det ett bra tag sen jag kunnat sätta mig ner för att skriva någonting. Veckan har varit full av firande och roliga möten med människor jag träffar allt för sällan. Båda mina fina småbröder har tagit studenten och jag är så stolt! Lillebror J firade vi i Stockholm i onsdags och nu befinner vi oss i Pite då vi firat lillebror B idag. Det blir en snabb visit i norr för oss så nu är schemat ganska fullt.

Jag var förbi hos Katarina idag som är en otroligt duktig keramiker här i Pite, hennes alster står alltid högst upp på min önskelista. Idag var jag där för att hämta upp citronpressen jag fått av svärföräldrarna i födelsedagspresent och då passade jag även på att inhandla lite fler fina saker. Det blev två vackre arsetter för frukostmackan, en skål för dippen och en större skål som kommer passa perfekt till jordgubbarna och salladen i sommar.

Här i norr skiner solen så nu blir det en promenad för att besöka L och I. Ha en riktigt fin helg kära läsare!

Etiketter: