Syren och gårdag



Syren är en av mina absoluta favoriter. De dofter så ljuvligt och får mig att tänka tillbaka på alla sommrar jag spenderat på vårt landställe, natursköna Engsö, där syrenbuskagen växte höga.

Gårdagen blev låååång. Jag tentade på förmiddagen, åt lunch och gjorde stan med min Ma på eftermiddagen, åkte tillbaka till KTH, bytte om och mötte upp med tjejerna innan det var dags för oss att springa vårruset. Ja, jag sprang! Är riktigt stolt över mig själv och det gick så bra. Efteråt blev det picknick innan kosan styrdes tillbaka mot KTH för ombyte, partyfix och för att sedan gå på tentapubben. Det blev vatten för mig eftersom jag skulle hämta bilen hos Ma och köra hem den hit. Nu är jag klar med skolan för den här terminen, det känns så skönt! Ledigheten blir kort för på måndag börjar jag jobba igen.

Ha en fin dag!

Etiketter: