Debatt och kryddor



Igår var den avslutande debatten för projektet jag arbetat med under våren. Den handlade om infrastukturlösningar i Stockholm och jag tyckte att vi fått ihop riktigt bra debattörer, bland andra Maria Wetterstrand. Det blev riktigt svettigt när moderatorn avbokade på grund av akut sjukdom en timme innan hon skulle komma men allt löste sig och det blev lyckat. Nu har jag en massa roliga aktiviteter att se fram emot tillsammans med det härliga gänget.

I min kryddträdgård har det hänt en hel del. Av fina vänner fick jag rosmarin i present och det har även tillkommit basilika och citronmeliss. Jag har sått rucola som redan har börjat växa, gurka och luktärt, min mormors favoriter. Jag planerar att komplettera med några till örter och sen kommer det körsbärstomater som min söta mamma har drivit upp åt mig.

Ha en fin dag!

Etiketter: