5 mar 2009

Murphys lag

Jag som har hållit mig frisk som en nötkärna hela vintern (förutom en kortvarig historia) blir självklart sjuk inför stundande tentavecka. Tur att jag har en underbar sambo som pysslar om mig, synd bara att han åker till Växjö i helgen. Murphys lag - lagen om alltings jävlighet!

Nä, egentligen är det inte så synd om mig. Jag är nog bara lite ynki pynki, som vi brukar säga när man känner sig väldigt liten och hängig. Ska ta en kopp thé med honung och försöka plugga lite i alla fall.

/Maria

4 kommentarer :

  1. Men då lilla sjuklig! Inte alls kul att vara hängig. Tack tack ikväll ska jag förbereda tårtan till imorgon, en likadan som jag bjöd på när vi bodde i piteå! :)
    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Okej, vad spännande det låter. Det jag känner att jag först och främst vill utbilda mig till är förskollärare. Älskar verkligen att hålla på och vara kring barn. Men sen skulle jag gärna utbilda mig till nått annat sen. Men skulle gärna jobba på dagis.

    Har ni många vänner där ni bor? Kände ni några som flyttat ner tidigare eller?
    Kram

    SvaraRadera
  3. hey! va roligt att du skriver om Murphys lag, jag sitter ju som sagt i Falun nu och på hitresan har jag läst en bok som heter "alla livets små djävligheter" av eva halldinger och de handlar om den lagen och en massa mer saker som kan gå fel. hur rolig som helst. ödet: P pusshej!

    SvaraRadera
  4. Men du, man måste få vara lite ynklig ibland. Det brukar kännas bättre sedan :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!