6 mar 2009

Leilas Country Living

Äntligen är tidningen beställd! Som jag har längtat. Nu gäller det bara att hålla sig tills den 27 Mars när godbiten trillar ner i brevinkastet. Passa på att beställa tidningen i förväg här. Ni missade väl inte heller starten av Leila på landet i onsdags? Jag och J satt i soffan och lät oss bli inspirerade. Längtan till sommaren kom krypande, jordgubbar och grillat är bland det bästa jag vet!

Det blev ingen lägenhetsvisning förra helgen. Vi bestämde oss för att sansa oss lite och vänta till hösten. Det känns ändå ganska skönt att vi kommer att få tillbringa sommaren här lite avsides huvudstaden med närhet till natur och bad.

Nu ska jag och mina, för tillfället, bästa vänner (nässpray, halstabletter och näsdukar) fortsätta plugga.

/Maria

4 kommentarer :

  1. Hejsan! Man får kika in hur mycket man vill utan att kommentera (syftar på det du skrev till mig) men det är helt klart roligt när någon skriver! men ibland blir det ju perioder när lusten inte finns. Ser att du har blä! men lycka till :) jag har också beställt leila magasinet!! längtar!!! Kram på dig och trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Ibland är det inte kul att behöva vänta. Men närheten till natur kan ju vara värt enormt mycket. I alla fall för mig.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Okej, men känner ni att ni kommer vilja bli kvar i sthlm sen också? Läckert ändå att din mamma också flyttat ner. Annars brukar de ju liksom vara så att man tillslut flyttar upp igen för att komma närmare sin familj :)

    Här i Skellefte har Jonas lite släkt, men vi träffs inte särskilt ofta. Sen har vi en kompis som bodde här sen tidigare. Men det ska faktiskt bli grymt skönt att komma närmare familj och vänner. Nu har väl vissa kompisar flyttat till ume för att plugga, men inte särskilt många. Resten finns i pite :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Inga sura miner för man blir hur glad som helst om man kollar på detta gulliga klippet

    http://experienceno1.blogspot.com/2009/03/en-hungrig-ekorre-tar-chansen.html

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!