26 mar 2009

Leila och trädgårdsmässa

Vilken härlig vårdag vi har haft i huvudstaden idag! Jag tog mig en långpromenad till skolan i morse från Ma och njöt av vårsolen. Nu många timmar senare är jag äntligen hemma och lyssnar till stillheten. Lyckan var stor när jag öppnade lägenhetsdörren och hittade Leilas tidning liggandes på hallgolvet. Den ska jag njuta av nu med en stor kopp thé, uppkrupen i soffan.

Idag började trädgårdsmässan i Älvsjö. Så roligt, den ska jag absolut besöka i helgen! Återstår ju och se om jag får med mig någon, ingen av mina studerande vänner nappade riktigt på idén idag. Haha. Någon annan?


/Maria

3 kommentarer :

  1. Jag följer med! Eller inte ;-) Lite för långt att åka.....

    Fick också Leilas Country Living i brevlådan, men var faktiskt liiite besviken. Hoppas på att den blir bättre med tiden.

    Kram U

    SvaraRadera
  2. Även jag följe med till Älvsjö men det är kanske för långt....
    framförallt från Björkliden och Dundret
    Kram Leena

    SvaraRadera
  3. Vad skoj med trädgårdsmässa!! Vill jag också gå på. Känna vår och sommar insperation ! Längtar tills plantering stadiet här hemma kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!