Vacker vit morgon

Vilken otroligt vacker morgon vi har här idag. Solen skiner, marken täcks av ett vitt lager och termometern stannar på -7 grader. Härligt! Det är första morgonen på ett bra tag nu som vi är uppe i något så när rimlig tid och det ska bli så skönt att få vända tillbaka dygnet.

Igår rensade jag och J hela lägenheten. Julen försvann och skåp, garderober och förråd fick sig en rejäl omgång så ni skulle bara veta hur fint det är här hemma nu. Fönstrena gapar rätt tomma dock, men jag ska ta mig en sväng förbi plantagen någon dag har jag tänkt.

Idag ska jag och J mysa på stan, luncha med min bror, se om vi kan hitta nått på rean och avklara en del ärenden. Mina två stora mål idag är att gå på NoaNoa (min absoluta favoritbutik just nu) och se om det säljs tulpaner på Hötorget. Är så otroligt sugen på att få ha lite färska, våriga tulpaner här hemma.

/Maria