Plugghelg och besök

Igår fick förorten besök av Hi som sov över här. Vi hade jättetrevligt och det blev prat in på småtimmarna. Två mycket trötta tjejer masade sig upp vid sju-tiden i morse för att se julkalendern, måste säga att jag blev lite besviken på den. Sen blev det risgrynsgröt innan kosan styrdes mot KTH för nya utmaningar.

Nu är jag hemma igen och har suttit och pluggat några timmar här hemma. Den här helgen kommer att ägnas helt åt plugg. Det låter otroligt tråkigt men jag har faktiskt mer motivation nu än någonsin. Känns skönt om jag kan komma ifatt med min planering och börja tentaplugget eftersom det knappast kommer ägnas någon tid åt skolan de inledande dagarna till veckan. :)

Ikväll blir det nog ändå en paus för att se idol och äta lite dipp och grönsaker tillsammans med färsk frukt, mörk choklad och thé. Myskväll a la Mia (som dock saknar den viktigaste delen av allt, J)

/Maria