Plugg, plugg och vinterskor

Gårdagen bestod mest av plugg här hemma även om det gjordes en lunchpaus med J och hans kompis M på en lokal pizzeria. På kvällen kom G och hennes storasyster M hit och skulle övernatta. Dom är på väg till London över helgen. Måste ju erkänna att jag är ruskigt avundsjuk!

Idag har jag suttit nästan hela dagen på biblioteket tillsammans med S och C för att försöka lära mig denna envetna matte. Tyvärr vet inte om jag blivit så mycket klokare. Morgondagen ser liknande ut förutom en dugga på två timmar i samhällsbyggnadsprocessen. Mitt liv är inte underhållande just nu.

Hann på stan också och införskaffade ett par vinterskor. Tänkte att det kan vara bra att ha när vi ska till nordligare breddgrader. Har länge gått och sneglat på Shepherd's fårskinnsstövlar men där sa min studentbudget nej så det fick bli en billigare variant istället.

Nu blir det en kopp thé för att varva ner lite och sen sängen.

/Maria