Stövlar!

Åh, jag ska bege mig ner till coop för att hämta ut mina stövlar som äntligen kommit! Svarta, platta i läder, som jag letat! Men nu är det snart här! Jag har fortfarande lite svårt för ridstilen som är inne nu. Jag har spenderat större delen av min uppväxt i stallet så jag har lite svårt att förstå varför man skulle vilja se ut så till vardags.

J har just åkt föra att jobba sitt sista skift innan han ska resa bort. För er som inte vet ska den lyckosten åka till Filippinerna i 4 veckor för att göra sitt arbete om räddningsdykning. Ni kan ju gissa om jag är lite avundsjuk! Tyvärr passade det inge bra för mig att åka ner den här perioden eftersom jag då skulle komma hem lite för tätt inpå mina tre sista tentor för terminen. Tråkigt att vara själv här eftersom jag inte känner någon här i Märsta så vi får väl se om det blir så att jag spenderar mycket mer tid inne i Stockholm.

Jaja, nu ska jag trampa iväg, kanske handlar något gott att äta framför Idol ikväll.

/Maria