Shopping och julpynt

Har haft en så mysig dag med min Ma idag! Vi har vart på Ikea för att handla lite smått och gott, på Plantagen för att köpa julblommor och på Ica Maxi för att storhandla. Vissa gånger är det otroligt bra att ha en mamma med bil i stan.

När vi väl kom hem till lägenheten igen var klockan närmare åtta och jag slängde ihop lite middag som jag lovat att bjuda på. Det blev en fantastiskt god soppa, som svärmor L introducerade mig för i helgen, tillsammans med en av baguetterna (Leilas, så klart!) som jag bakade i söndags. Riktigt gott!

Bilden är från i Fredags och visar den fantastiska soppan som vi då åt till förrätt

Nu har jag inte kunnat hålla mig längre utan ikväll har jag julpyntat. Äntligen! Det blev riktigt mysigt här i vårt lilla hem. Jag får ta och lägga upp lite bilder någon annan dag för nu är jag så trött att mina ögon går i kors. Bums i säng!

/Maria