Promenad?

Helg igen!

Igår var det en heldag på skolan som blandannat innehöll en redovisning av ett mindre arbete. Gick helt okej, men väldigt skönt att ha det gjort. Efter skolan mötte jag upp men min bror B, som vanligtvis befinner sig i Pite, för att äta middag och snacka. Det blev jättetrevligt och ska absolut göras om. När B begav sig till Flygplatsen åkte jag till Ha för att plugga och snacka lite. Ligger lite bakom planeringen efter den senaste veckan. Kom inte hem allt för sent, men stupade i säng.

Idag blir det tårta och dricka hos Hi som fyller år idag. Grattis! Ska bil kul, känns som det var riktigt länge sedan som jag var ut.

Men nu så ska jag nog ta och göra mig en riktigt god brunch med thé mackor och färsk frukt. Efter det ska jag ta och gå ut på en lång härlig promenad Någon som har lust att följa?

/Maria