Solig torsdag

Godmorgon världen, ännu en underbart solig morgon att vakna till. Idag mår jag mycket bättre efter gårdagens migrän. Fantastiskt hur mycket lyckligare man känner sig när man inte går omkring med en tryckande huvudvärk.

Idag gick jag upp halv åtta åt risgrynsgröten som vi kokade i gårkväll och satte mig sedan och pluggade. Efter två timmars intensivt skrivende blev jag klar med min del i arbetet om uppvärmingssystem, skönt att ha det gjort! Nu har jag suttit i ytterligare en timme och räknat med matematisk statistik, jag känner mig såp otroligt duktig! Klockan är ju inte ens 12 än!

Ikväll kära vänner är det något som jag sett fram emot hela veckan, kundkväll på Granit! Jag ska dit med mamma och tjejerna för att fynda och mysa. Listan av saker jag ska handla är lång och en salig blandning av julpynt, julklappar och bara "måste ha" saker. Jag gruvar mig redan för att jag måste orka bära hem allt ihop

Nä, nu ska jag ut och gå på promenad innan jag tar pendeln in till skolan för en sen lektion.

Ha en bra dag!
/Maria