Chokladprovning och tentaresultat

Chokladprovningen igår vart väldigt lyckad! Massor med underbar choklad, intressant information och härligt sällskap gjorde kvällen perfekt. Klocka han bli ganska sen innan jag tog mig där ifrån så jag bestämde mig för att sova över hos Ma inne i stan. Mysigt att träffa familjen eftersom jag missade den traditionella familjemiddagen.

Dagen spenderades på KTH utan att åstadkomma alldeles för mycket, men trevligt att vara lite social efter mina dagar i isolering (lite överdrivet). S övertalade mig att stanna kvar i åtminstone tre extra timmar. Kul att prata med dig S, kändes som det var längesen.

Nu är jag hemma i lägenheten igen och vänjer mig vid ensamheten, går över förväntan idag. Har pluggat men nu får det vara nog! Ska göra mig en kopp thé, sätta mig i soffan och se sjukhuset.

Dagens överraskning var tentaresultatet på Geologin och Geotekniken: B

/Maria