100

Detta är alltså inlägg nr 100, hjälp jag har verkligen legat i sedan jag började blogga i augusti, men så länge det är kul så lär det väl bli några till.

Åt middag med L och hade riktigt trevligt. Bra om vi kan peppa varandra att träna, alltid roligare att vara två! Nästan pinsamt att jag inte använt mitt SATS kort bättre. Nu är jag hemma i lägenheten igen och packar upp alla mina inköp som gjordes under gårdagen, var bland annat på Panduro och köpte lite färg för nu ska jag verkligen ta tag o att måla siffror på väggen till min klocka! Återkommer med bilder när det väl är gjort! Svärmor Le är på ingång nu och det ska bli så kul att ha henne här. Vi ska bland annat gå på julmarknad på Steninge slott, mysigt!

JA! Några av mina kort damp ner i brevlådan idag, bland annat dessa:

I bergen på Gran Canaria 2006

Islansdhäst på Island 2005


J på Key West, Florida 2007

Jag vill föreviga och ha framme kort som betyder mycket för mig. Visst är det kul att kunna titta på dom på datorn men att få se dom varje dag och påminnas om de speciella tillfälllena när de togs känns så mycket mer.

/Maria