Utmanad!

Jag har blivit utmanad av söta Sofia, så här kommer den nakna sanningen om mig.

Regler:

1. När jag var tre år gammal ramlade jag av toalettstolen och bet igenom läppen vilket idag visar sig genom ett litet ärr vid underläppen på höger sida.

2. Jag är pedantisk när det gäller att hålla handfatet rent, det måste skina, meddans jag annars kan vara ganska slarvig.

3. Jag är fruktansvärt flygrädd!

4. När jag ska gå och lägga mig ensam kollar jag ibland under sängen för att se så att det inte ligger någon gömd där.

5. Jag älskar att få skriva listor som jag sedan kan bocka av när jag utfört punkterna.

6. Jag har väldigt lätt för att gråta och det har hänt att jag gråtit till reklam vilket sambon finner mycket lustigt.

7. Jag är född i Uppsala och bodde där i tio år innan familjen flyttade till Piteå. Så när jag och J flyttade till Stockholm, kändes det nästan som att "komma hem".

Nu utmanar jag:

Gabri

Anneli

Zunderbar

Josse

Ida

Alex

Stina

/Maria