Pluggandes en fredagkväll

Jag gjorde ett tappert försök att plugga på Märstas bibliotek idag, men det var två små fjortisar som satt där och pratade så högt att det inte gick att fokusera. Dessutom var dom fruktansvärt elaka. De satt med skolkatalogen och pekade ut alla som var fula, tjocka, äckliga och skrattade åt folk de av någon anledning inte tyckte om. Blev så förbannad att småtjejer kan vara så grymt elaka att jag inte kunde koncentrera mig på Geotekniken så det slutade med att jag gick hem.

Väl hemma var jag riktigt duktig och pluggade intensivt några timmar. Sen åt jag någon slags middag som bestod av mackor och te samtidigt som jag tittade på Idol. Såg att det skulle vara Shakespeare in love kl 21.00 så då fick Idol vika sig för det är en av de bästa filmerna jag vet! Den är så vacker!


/Maria