Onsdag = Leilas Fest

Ikväll gick J på sitt skift vilket betyder att jag sover själv inatt, trist! Men nu på kvällen har jag i alla fall hunnit göra bort lite plugg vilket alltid är bra eftersom smekmånaderna i skolan nu verkar vara över. Imorgon blir det en riktigt lång dag 08.00-18.00, puh, så det blir en tidig kväll i kväll kan jag lova. Imorgon kväll ska jag på Sushimingel med tjejer från KTH och träffa kvinnliga ingenjörer från Ericsson och förhoppningsvis lära mig lite nya spännande saker om vad det innebär att bli ingenjör. Kul ska det bli!

Måste bara hurra för handcremen jag köpte förra veckan! Den är ur Åhléns Olivserie och har verkligen gjort underverk för mina hösttrötta händer. Rekommenderas verkligen.

Nu ska jag ta och göra mig en kopp grönt thé och krypa upp i soffan framför Leilas nya matlagningsprogram Leilas Fest. Jag ska ta in all inspiration hon har att komma med! Är riktigt sugen att göra något med pumpa så vi får väl se vad hon har att bjuda på.

/Maria