Hängig och pysselsugen

Idag har jag varit riktigt hängig. Har legat i soffan hela dagen, klivit upp då och då för att knapra ipren och dricka ett glas vatten. Men efter middagen började det släppa och hjärnan började gå på högvarv. Jag är så fruktansvärt PYSSELSUGEN! Har så sjukt många saker jag vill göra (så nu Hanna har du massor med saker du kan skriva upp ;) ) Har till och med gjort en lista med potentiella julklappar eftersom jag har bestämt mig för att majoriteten av julklappar jag ska ge bort i år ska jag gjort själv, på ett eller annat sätt. Jag tycker det känns så mycket bättre att jag kunnat lagt ner tid på att skapa julklappen och inte bara lagt ut pengar på att köpa den. Åh, nu vill jag komma igång. Sen tycker jag stt vi ska ha ett seriöst julpyssel i år brudar! Så det är bara att börja spåna på idéer!

Nu ska jag faktiskt ta och fixa lite kvällsfika och tända lite ljus så att jag och J kan ha en liten myskväll innan det är dags för sängen.

Imorgon kväll kommer Ida och hennes Joel hit! Så kul det ska bli!

/Maria