Fisk och "tummlös"

Jag lyckades glömma mobilen hemma när jag skyndade mig till pendeln i morse. Jag vet inte om det någonsin har hänt förr men jag vart chockad över hur beroende jag är av den! Kändes nästan som om jag tappat en tumme eller någon annan relativt viktig kroppsdel. Men men det måste ju vara nyttigt att inse att man faktiskt klarar sig ändå.

Idag blev det fisk tillmiddag vilket var jättegott. Jag försöker se till att vi ska äta fisk minst en gång i veckan men det brukar inte alltid lyckas. Denna helg blir det mest plugg vilket jag verkligen inte ser fram emot nu. Finns så mycket annat jag vill göra men på torsdag så.

Just nu sitter jag och J och ser på SOS Gute, jag blir lite pirrig varje gång jag ser en brandman eftersom det är vad J håller på att bli. Det ser riktigt roligt ut men visst är det lite farligt. Nu ska jag gå och göra lite te och så ska jag och J kvällsfika.

/Maria

P.S Välkommen in i hemmapysselvärlden söta H! D.S