Fisk och Kanelbullar

Dagen i ära så har jag och J bakat kanelbullar. Jag mixtrade lite med receptet och blandade in lite tips och de blev riktigt bra! Vi gjorde både vanliga snäckor men jag testade även att göra snurror. Tror att det blev nästan 80 bullar så nu är det bara att komma förbi på fika.


Efter det begav vi oss in till stan för att träffa min Pa och K som skulle bjuda ut oss på middag. Vi hade bokat bord på Stockholm Fisk vilket är en alldeles fantastisk restaurang. Lillebror J var också med och avnjöt maten. Det var riktigt kul att träffa dom igen för det var ett tag sen nu.

Bild: Stockholm Fisk

När jag och J kom hem igen var klockan närmare tio och vi gjorde te och åt kanelbullar samtidig som vi såg på Heroes. Nu blir det snart sängen för imorgon är det träning som gäller och sedan träffa Ma för att hitta på något kul.


/maria