Träning

Idag var det dags för träning igen, blev step den här gången också, riktigt skönt var det! J var också och tränade i gymmet. Det är kul när man kan åka dit tillsammans även om vi inte tränar samma saker. Imorgon tror jag att jag ska ta och gå på ett yogapass!

J börjar sin praktik imorgon, då kommer han att jobba skift vilket betyder att vi inte kommer ses lika mycket :( Man blir fort bortskämd när man får spendera så mycket tid med den man älskar. Men jag ska nog klara mig. :)

Ikväll har det blivit matlagning. Kyckling som ska bli till matlådor i veckan och dessutom en treveckorssallad. Jag hoppas att den blir lika god som jag minns att mormors var. Den är gjord på vitkål, morötter och purjolök som man lägger i en lag. Den passar bra att göra nu när rotfrukterna är så billiga! Dessutom är den lätt att ta med som sallad till lunchen.

Pappa kommer hit ikväll och ska sova innan han flyger vidare imorgon.
Nu blir det mys med J.

/maria