Sigtuna


Idag har det varit en underbart vacker dag! Efter lunch kom söta Hanna och hennes kompis hit. Vi tog bussen till Sigtuna för att fika och mysa. Vi var på det underbara caféet RC Chocolat och satte oss ute i solen, så mysigt! Efter det gick vi in i några av de små otroligt charmiga affärerna och ögonshoppade. Förutom Hanna som köpte en helt underbar sparkdräkt, tyvärr inte till sig, hur mycket jag än försöker få henne och Ben att skaffa barn så jag har någon liten att snosa på.

Jag måste säga att jag är helt förälskad i Sigtuna. Det är verkligen en otroligt mysig stad. Blir nog något till besök där snart, ska försöka få med mig J då.



Bild: Wonderbrand

Det hade vart en perfekt kväll att grilla ikväll men J har träning så jag får ta och sno i hop någonting eget. Imorgon kommer J's ma och pa tillbaka efter tre veckors öluffande i Grekland. Kan tänkas att dom är rätt brunbrända och fräscha. Ska bli kul att få träffa dom igen. Nu ska jag äta och se lite AFV.

/maria