Regn och rusk

Ja, det har verkligen varit riktigt dåligt väder nu några dagar, jag hoppas att det blir bättre snart så vi kan få njuta av den underbara hösten som det brukar vara här nere. Då ska jag ta tag i mina promenader igen.
Idag har jag suttit på skolan och skrivit ett arbete tillsammans med Sara. Det handlar om infrastrukturen i Hammarby Sjöstad, ganska intressant faktiskt. Jag har blivit smått förälskad i Hammarby Sjöstad, det är verkligen hur fin som helstdär. Jag är riktigt sugen på att flytta dit. Kanske senare om åren då det är dags för familj men inte dags för villa :)

Bilder: Hammarby Sjöstad

Sitter och väntar på att J ska komma hem för idag är det dags att storhandla. Förmodligen orkar vi bara cykla till Willys när det småregnar såhär. Ska ta och skriva en handlingslista nu och göra färdigt maten.

/maria