Home, sweet home

Nu är jag hemma igen efter en tvådagars exkursion "Mälaren runt". Det har vart kul och läringsrikt men åh så skönt att få komma hem! J har jag inte träffat sen han åkte till jobbet i söndags morse så det var skönt att få komma hem till hans öppna armar. Sötaste J hade gjort kvällfika med gott grönt te och bakat en kladdkaka. Åh, vad jag älskar dig!

I söndags var jag på Högtorp och firade Ola som fyllde år. Det blev lerduveskytte och jag sköt för första gången med hagelgevär. Vet inte riktigt om det är min grej, men alltid kul att prova något nytt. Måste tacka plastbrorsorna för peppning och illustrering! Haha! Sedan blev det tre rättersmiddag som Mamma hade lagat, lika gott som alltid.

Nu så ska jag krypa ner under mitt täcke i min egen säng med min egna älskling. Äntligen!

/maria