Hemma tidigt

Idag hade jag bara en övning mellan 08.00 och 10.00 så jag var hemma redan halv 12. Skönt! Det betyder ju däremot inte att jag inte borde plugga nå mer idag, det finns nog alltid saker som behöver göras.

Jag har försummat min garderob alldeles för länge nu! Så det är dags att köpa lite nytt till hösten. Igår han jag gå på stan en timme mellan föreläsningarna så då passade jag på att slinka in på Granit och köpa några plagg. Det blev två linneklänningar i härlig ekologisk bomull och en fin sjal i vitt/natur, även den i ekologisk bomull.

bild: Granit

Dessutom så köpte jag en till vacker flaska som jag har i köket till mina oljor. Jag fixade även till med lappar på dem som jag tänkt länge och såhär blev resultatet.


Hann även in på Tehuset på Kungsgatan och hittade lite nya härliga teer. Mys! Det kan vara bra nu när det verkar som vi smyger oss in i förkylningstider igen. Hilda har gått och snurvlat hela veckan och idag verkar Siri trillat dit. Så jag ska nog ta mig ner en sväng till Märsta centrum och gå på hälsokostbutiken för att se om jag kan hitta lite Echinaforce och kanske Esberitox.

/maria