Söndag

Idag har jag varit på mitt första pass på SATS, det blev satsstep. Jobbigt var det kan jag lova! Men kul var det, hopas bara att jag kan hålla igång.

Köket tar sig sakta men säkert. Det är lite småfix kvar men nu ligger bänkskivorna på plats och diskhon är infälld, så nu ser vi nästan hur det kommer att bli. Det har dessutom gått att städa ihop lite mer här och ställa tillbaka lite prylar, skönt!

Jag och J har myst ikväll och ätit nybakad olivciabatta med avocado- och romröra, vår favorit, tillsammans varmt härligt te. Det är dags för mig att köpa lite nya sorters te. Jag fick lite olika av svärmor L i julklapp med det har snart tagit slut och eftersom jag dricker te i mängder så är det alltid lika kul att köpa lösteer i små söta te butiker här i Stockholm.

Nu ska vi ta och hoppa i säng. Både jag och J har varit fullständigt utmattade efter att ha fixat med köket hela helgen och imorgon blir det tidigt. Har föreläsning kl 08.15 på KTH och då gäller det att vara morgonpigg.

/ maria