Kaos!

Det är verkligen kaos här hemma just nu. Vi har flyttat ut hela köket (eller allt som är i de nedre skåpen) ut på matbordet och det ligger små högar från olika skåp spridda i hela läggan. För de som inte vet så är vår lägenhet uppbyggd så det är öppet mellan kök och vardagsrum och matdelen är en del av vardagsrummet. Vi har kommit ganska långt med renoveringen. Alla gamla bänkskivor är borta och jag har oljat in de nya två varv. Vi hoppas att vi kan vara klara så att vi kan koppla tillbaka vattnet på måndag. Spännande!

Det blev ingen gasque för mig igår, var lite för mycket att göra här och vi var inte klara för ens vid 20 tiden. Men då åkte jag in till stan och träffade Hanna. Jag har saknat henne när vi varit hemma, så det var jättekul att träffa henne igen! Vi åkte till hennes Ben som hade haft kräftskiva med jobbet och drog fördel av gratisbaren. Sen mötte jag upp med J och åkte hem så att vi ändå var hemma i vettig tid.

Igår blev jag och J dessutom Satsare! Vi blev medlemmar på SATS, så nu ska det tränas! Jag är ingen som tränar i gymmet utan jag ska nog rikta in mig mer på att gå på pass. Imorgon ska det bli premiär är det tänkt. Kul!

/maria